2 Şubat 2014 Pazar

Telefonda Karşıdakinin Kendi Sesini Duyması

Blogun yapısına aykırı bir konu ama sıkıntıda olanlara çözüm bulabilirsek ne ala.


Bu sıkıntıyı 2 haftadır yaşıyordum fakat bir çözüm bulamadım. Bütün forumları okudum, herhangi bir çözüm, öneri, fikirle karşılaşmadım.


Sorunum şu idi;
Telefonda konuşurken bende herhangi bir sorun yoktu fakat karşı taraf konuştuğunu tekrardan duyuyordu. Telefonum ise Samsung GT-N7000 Galaxy Note. Yani Note I. Telefona format attım, fakat bir türlü çözüm bulamadım. Ta lki...


Çözüm;
Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine telefonun mikrofonunu değiştirmeye karar verdim. Doğru olanı da yapmıştım. Sorun çözüldü. Herhangi bir sıkıntı yok.


Ücret;
50 TL ile 70 TL arasında fiyat aldım. Fiyatlar aşağı yukarı bu. 45 dakika da elimde oldu telefon. Yapmışken servise tozunu filanda aldırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder