7 Ocak 2011 Cuma

Neden Total War Türkiye?





Yaklaşık dört, beş yıl önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu efsane oyuna başlamıştım. O zamanlar her Türk genci gibi bende Age Of Empires serilerini oynuyordum.

Onunla konuşurken bana strateji oyunu tavsiye et, AOE' dan sıkılmaya başlamıştım dedim. O hiç düşünmeden Total War' ı önerdi. Vakit kaybetmeden Google Hazretlerine geldim, araştırdım neyin nesidir bu oyun diye. Youtube' dan bir kaç video ile birlikte Total War Türkiye' yi sitesini gördüm. İyi ki görmüşüm diyorum şimdi. Dört, beş yıldır bende Total War tutkunu oldum sayelerinde.

Oradaki yazılar o kadar etkileyiciydi ki, forumu kapatıp hemen oyuna dalıyordum, benim için kaliteli bir video ile eş değer yazılar vardı. Zaten oradan da kopmamama sebep oldu.

Bir kaç tartışma dışında çok güzel vaktim geçti diyebilirim.

Bu oyunu bana oyun videolarından daha çok sevdiren Total War Türkiye ekibine ve dostlara teşekkür ediyorum. Sanırım ölene kadar, belki de çocuklarımla bile multi oynayabileceğim bir oyun sevdirdikleri için...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder